Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Elvira Torstensson - 13 oktober 2014 19:39

hej bloggen. Jag känner att jag har blivit VÄLDIGT dålig på att uppdatera bloggen, men jag ska försöka bli bättre! I helgen har jag inte gjort ett skit förutom att pappas tjej var hemma hos oss typ hela helgen, har också träffat en kompis typ varje dag i typ 20-40 minuter.. hehe..  Vettifaaan va jag ska skriva asså. Jo om det där att jag inte uppdaterar bloggen så ofta kan bero på att jag tar slut på mitt internet dom 4 första dagarna... Så nu skriver jag från datorn. Som ni vet elr kommer ihåg var jag på cruising i Västerås i år igen o jag kanske kanske lägger upp lite bilder om jag hittar några på datorn. Har alla på kameran som ä hos mamma men ska försöka hitta något på facebook elr något liknande, har också träffat lite kändisar i sommar b.l.a Ken Ring,  The Playtones o lite fler så kanske kommer några bilder på dom också får se vad jag hittar. Men vi hörs i nästa inlägg Puss :*       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12årig tjej heter Elvira! Jag dansar mig igenom livet och koreograferar det på mitt sätt.. Hoppas ni gillar min blogg och ställ gärna en fråga puss :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards