Alla inlägg under april 2014

Av Elvira Torstensson - 22 april 2014 15:24

Hej hej bloggen!
I detta inlägget kommer jag att skriva om vad jag gjorde på påsklovet och kanske lite annat!


Hela veckan va jag med kompisar... På onsdag, torsdag & fredagen va jag på dans.

På lördagen va jag,pappa,min syrra(lilla), pappas kompis Pernilla o hennes barn Christoffer
På Elmia.. Vi hade jätte kul o sen på söndagen gjorde jag inget o samma igår....

Å då va påsklovet över men på tal om lov så är de bah 7 veckor kvar tills SOMMARLOVET!!!!


Längtar som faan!!!!

?

Av Elvira Torstensson - 15 april 2014 10:01

Hejhej bloggen! Nu sitter jag utanför min lägenhet o väntar på mitt ? a Robin jag är as nervös de är första gången vi ska va själva ?

Skriver nog ett inlägg lite senare elr imorgon ses i nästa inlägg puss ?

[Bild]

[Bild]

Av Elvira Torstensson - 14 april 2014 12:00

Hejhej bloggen! Igår va jag med min bästis Ellen vilket jag är idag med vi tog lite bilder med hennes stora syrra Irma.. Jag & Ellen va modeller så Irma kort på oss dom blev jätte bra! O idag ska vi upp till tåget o ta bilder på relsen kulkul ja ha de så bra puss :*

Av Elvira Torstensson - 13 april 2014 10:35

Hej!
Jag tänkte göra som alla andra o börja blogga på riktigt, jag har haft många bloggar men denna bloggen ska jag försöka va seriös på!

Jag heter Elvira o är 12år jag älskar att dansa o va med vänner. Hoppas ni gillar min blogg ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 12årig tjej heter Elvira! Jag dansar mig igenom livet och koreograferar det på mitt sätt.. Hoppas ni gillar min blogg och ställ gärna en fråga puss :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards