Direktlänk till inlägg 27 juli 2014

hejsan bloggen!

Av Elvira Torstensson - 27 juli 2014 12:35

hej bloggen! Jag har inte uppdaterat mig på rätt länge nu, men de får hända ibland speciellt på sommaren! Men iaf nu ska jag berätta lite om vad som har hänt när jag inte har skrivit! 

 

Jag har tillbringat en vecka nere i Malmö med pappa, hans nya tjej linda, hennes barn Ellen och min lilla syrra Kerstin.. Vi hade jättekul där vi shoppade på emphoria, åkte till ett vattenland som heter Tosselilla haha de fanns karuseller, pooler o massa annat skoj. Så vi va där o efter det åkte vi till emporia igen o shoppade o sen badade vi i havet, solade o hade roligt. Vi avslutade veckan med att gå ner till havet o kolla på solnedgången med en godispåse :) Sen åkte vi hem igår! 

 

vet inte vad jag ska skriva mer så... Vi hörs i nästa inlägg PUSS:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Torstensson - 18 oktober 2014 19:34


Hej bloggen! Lite längre ner i bloggens "historia" gjorde jag ett inlägg om att ni jätte gärna fick ställa lite frågor & så till mig. Och jag fick kanske 10-15-20 frågor som jag tänkte svara på:) så vi kör :) ?Vilken är din favorit färg? Svar: j...

Av Elvira Torstensson - 13 oktober 2014 19:39

hej bloggen. Jag känner att jag har blivit VÄLDIGT dålig på att uppdatera bloggen, men jag ska försöka bli bättre! I helgen har jag inte gjort ett skit förutom att pappas tjej var hemma hos oss typ hela helgen, har också träffat en kompis typ varje d...

Av Elvira Torstensson - 28 september 2014 13:51

Hej bloggen!! Jag tänkte som en rolig grej att jag skulle ha en fråga stund! Så ni får jätte gärna ställa frågor till mig, ni kan adda mig på kik om ni vill de osv.. (Mrs.Presley02 på kik) har även ask.fm också där ni kan fråga :) (ElviraTorstensson2...

Av Elvira Torstensson - 20 september 2014 19:07

Först vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat på typ 100 år! Men har typ tappat intresset för bloggen liksom, men ska försöka att få upp de igen :) hur som helst så har de ute hänt så mkt sen sist så har inget att berätta om. Men kan j...

Av Elvira Torstensson - 3 augusti 2014 17:41

Hej bloggen! Jaha.. Då va sommarlovet snart slut... typ 20-19 dagar kvar så typ 2 veckor o ngr dagar BARA.. Enligt mig så känns det som att de bah har gått kanske 1-2 veckor. Men de hade de ju inte när mamma sa att skolan började om ca 20 dagar..! Me...

Presentation


Hej, jag är en 12årig tjej heter Elvira! Jag dansar mig igenom livet och koreograferar det på mitt sätt.. Hoppas ni gillar min blogg och ställ gärna en fråga puss :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards